måndag 7 april 2008

Bulgurpytt


I dag vart det en typ av pyttipanna med bulgur till middag. I den hade jag en purjolök, en röd paprika, ½ gul zucchini, 2 tomater, 2 chorizo, tacoköttfärs (vart kvar otroligt mycket när vi åt tacon i veckan), majs, ärtor och bulgur. Blandade allt sammans och kryddade med chiliflingsalt, nymalen peppar och tacokrydda.

Joel tyckte att det vart supergott. Jag tyckte inte att var så gott faktiskt, men jag tror mest att det beror på att jag är så illamående idag. Fick fara hem från jobbet på förmiddagen, det gick bara inte. Jag har sovit otroligt dåligt de senaste nätterna, drömt en massa mardrömmar och vaknat hela tiden. Jag hoppas att det är för att jag är trött som jag mår så här, jag har ingen lust att bli sjuk nu när jag ska till stockholm i morron. Jag och en jobbarkompis ska ner och hälsa på och jobba på utland tis-fre och sedan tänkte jag stanna hos Christer i helgen när jag ändå är nere. Jag har sovit en stund nu på eftermiddagen och det känns lite bättre så nu ska jag sätta i gång och packa,

//Hanna

1 kommentar:

M. sa...

du får ha det så bra i stockholm:) hoppas att du mår bättre nu:)