måndag 28 april 2008

IKEA


Jaha, då har man varit på IKEA och bränt pengar! Det var en heldag, minst sagt, vi for halv nio i morse och jag har nästan nyss kommit hem. Jag gillar IKEA! Det finns så himla mycket och till bra priser. Idag vart det både de ena och de andra inhandlat, presenter till båda mina brorsor, två tröjor, en ny toalettborste och papperkorg till toaletten. muffinsform, serveringsskålar m.m.

Ni ser det där blåblommiga i bakgrunden. Det är en liten strykbräda! Superbra! Jag stryker nästan aldrig, jag har ett par skjortor som måste stykas och då sitter jag på golvet och stryker. Jag har funderat ett par gånger på att köpa en strykbräda men det har inte alls känt som något jag behöver. Den här strykbrädan är liten och behändig, jag tyckte att den var jättesöt, och billig 39kr. Jag kommer fortfarande att sitta på golvet och stryka, men det gillar jag, haha!! =)

Näe, nu ska jag kika igenom lite bloggar och sedan ska jag mysa lite med Joel!
Ja just ja, det vart en kokbok också: Brunch och Lunch!
//Hanna

2 kommentarer:

M. sa...

var du in på lagerhaus?:)

Hanna sa...

Jajjemen, det är en favoritaffär som tyvärr inte finns i Östersund!