måndag 7 april 2008

Lösviktste från Marocko

I helgen vart det inte så mycket matlagning. Det var pastasalladen i fredags då, i lördags åt jag hos mamma och i går åt jag och Joel upp resten av salladen. Sara kom hem från Marocko i torsdags, träffade henne i lördags och då fick jag bla dom här påsarna med olika kryddor/örter/blad(?) som man skulle blanda ihop till ett te. Jag har smakat på det ännu, men ska göra det i kväll, det luktar i alla fall väldigt spännande!

Ni får ha överseende med kvaliten på mina kort ett tag framöver, brorsan lämnade av mej hemma en sväng i lördags, medan han for på affären skulle jag skynda mej att packa ihop lite saker. I brådskan så fumlade jag till det med kameran och tappade den rakt i golvet så nu är hela displayen trasig. Det går fortfarande att ta bilder med den, problemet är att jag inte ser hur korten blir förrän jag lägger in dom på datorn. Jag ska lämna in den nästa vecka men i morron far jag till Stockholm och jag vill ha med den då.

//Hanna


1 kommentar:

M. sa...

jag tycker att korten blir bra:) gott med kryddor och te från marocko:) jag gillar kryddorna dem har där, i alla fall de som jag har haft i marockanska rätter som jag har tillagat:P ha en fortsatt bra kväll:)