måndag 8 september 2008

Måndag.

Man skulle kunna tro att jag har svultit hela helgen så dålig som jag har varit på att uppdatera bloggen. Det har jag inte, däremot har jag inte direkt lagat någon mat. I lördags var vi hembjudna till mamma på middag och där bjöds det på tjälaknul, potatisgratäng, ungsbakade rotsaker och en gudomlig pepparsås. Igår fixade Joel pizza medans jag var och tränade och i dag vart det den indiska soppan till middag (ååh så god den var) som jag åt på jobbet eftersom jag jobbade kväll och for och tränade direkt efter att jag slutat.

I morron ska jag på en workshop i Stockholm, taxin kommer och plockar upp mej 05.40... 05.40!!! En lång dag blir det för jag kommer inte hem förräns halv nio någon gång, så i morron blir det frukost, lunch och middag ute. Och sedan har vi onsdag och då blir det som idag, middag på jobbet och sedan träning.

Nu ska jag läsa lite bloggar!

//Hanna

3 kommentarer:

Anonym sa...

Tjälknöl! Den som ändå bjöds på tjälknöl! Hoppas du hade en fin dag i Sthlm.

fruktsallad sa...

Pepparsås, mums. Vet du hur hon gjorde? Jag skulle vilja göra det här hemma någon gång!

Hanna sa...

Tina: Visst är det gott! =)

Fruktsallad: Jag ska höra hur hon gör!