onsdag 11 februari 2009

Tonfiskssallad



Då var det Onsdag igen och över halva arbetsveckan har gått. Fasen vad dagarna flyger i väg! Idag var jag och Sara iväg på PSI igen, ååh vad kul det är! Tyvärr kör dom det bara varannan månad. Egentligen brukar Joel laga mat då jag far och tränar direkt efter jobbet men det vart så mycket raggmunkar igår att det både räckte till lunch och middag till honom, kändes lite fånigt att han skulle stå och laga mat till mej bara så därför slängde jag ihop en snabb sallad efter träningen. Jag hade alldeles glömt bort att jag har en massa goda piroger i frysen, det var ju dumt! Men det satt inte helt fel med en tonfiskssallad heller. Recept behövs väl egentligen inte, men det här hade jag i min.

Tonfiskssallad
Isbergssallad
körsbärstomater
röd lök
zucchini
röd paprika
majs
gröna oliver
avokado
tonfisk
vinägrett

Hacka alla grönsaker, blanda på en tallrik och ringla över vinägrett.

//Hanna



4 kommentarer:

fruktsallad sa...

Åh, vad fräscht med en sallad! Jag är sugen på tonfisk faktiskt!

Sara sa...

Nej det har du faktiskt rätt i, fasen! haha

Anonym sa...

Tonfiskssallad är aldrig fel! :) Vad är PSI?

Hanna sa...

Fruktsallad: Ja visst är det gott!

Sara: =)

Anna: Eller hur!? =) Power Strike Impact är en kampsportinspireradträning med sparkar och slag. Skitkul, men jobbigt! =)