tisdag 28 oktober 2008

Tips på mysig restaurang i sundsvall?


I natt kom första snön till Östersund. Den ligger inte kvar längre men så här såg det ut på marken när jag gick till bussen i morse!

På fredag efter jobbet far jag och Joel till Sundsvall för en hotellweekend. En tradition vi började med förra året i samband med våran årsdag, då bar det av till Umeå! Nu undrar jag om det är någon som har varit (eller kanske bor?) i Sundsvall som har något bra tips på mysig restaurang!??

Ikväll blir det en Ragnarsmacka till middag. Jag, Madde och Therese gå på stan en sväng efter jobbet och sedan ska vi hem till Jessica.

//Hanna

5 kommentarer:

Anonym sa...

Kollade in mackan du skulle käka och jag är grymt avundsjuk för den såg läskigt god ut!!

har tyvärr inget tips om bra restaurang i sundsvall för jag har aldrig varit där, men detär väl en relativt stor stad så ngt bra matställe finns det säkert!! :)

M. sa...

hej hanna!
var ska ni bo? knaust restaurang ska visst ha bra mat. sedan finns det ju sushirestaurang, men den kanske inte är den roligaste om man vill äta fint... det finns även en fiskrestaurang och en italiensk i närheten av knaust. restaurang "sju kryddor" på trädgårdsgatan 25 ska också vara bra. jag äter så sällan ute på kvällstid när jag är i sundsvall, det blir mest mat på åhléns eller ett gym då jag är där... dom jag har nämnt vet jag att andra tycker är bra:) oscars ska också vara bra :) hoppas att ni får en trevlig vistelse samt att ni hittar en bra restaurang :) du får gärna skriva var ni gick och om det var bra så att jag också kan testa det elelr så :)

allt bra annars?:)
kram

Anonym sa...

aaah vad mysigt med sadar mycekt sno! hoppas ni har det bra :-)

Anonym sa...

Jag har hört att Invito ska ha jättebra mat, de serverar Italienskt. sen har det öppnat en ny restaurang som hete Mezoyo, med smak av medelhavet (?) =P Hotel Knaust har Café le fil du Rasoir som alla talar gott om. Själv kan jag rekomendera sju kryddor, mycket gott ! :) Några tips på restauranger som Sundsvallsborna talat varmt om iaf.

Hanna sa...

Tack för tipsen!! =)