lördag 18 oktober 2008

Pasta med skinksås.


Jag har inte riktigt haft tid att blogga de senaste dagarna. I torsdags var jag, Joel, Jessica och Crippe ut och käkade och sedan var vi på folkets hus där Björn, Måns, Soran och Özz uppträdde! Fy fasen vad kul det var!!! Skrattade så jag fick ont i magen och jag trodde nästan att jag skulle ha träningsvärk i magen i går... det hade jag dock inte!

Igår var jag hem efter jobbet, käkade middag (se bilden) och for sedan med brorsan och Sara till mamma där vi sov i natt och idag har vi varit och busat med lill-lillebroren! =)

Pasta med skinksås
pasta
skinka
1 frp Crème Bonjour Cuisine, vitlök och örter
1 dl lätt créme fraiche

Koka pasta. Strimla skinka, koka upp créme bonjour och créme fraiche, i med skinka. Smaka av med salt och peppar. Servera med sallad!

Perfekt fredagsmat!!

Nu ska jag läsa lite bloggar!
//Hanna

5 kommentarer:

Anonym sa...

vad gott det såg ut :D som vanligt i din blogg... ;) tack för din åsikt föressten :D

Lisa sa...

mm, gott gott!

Anonym sa...

Vad kul att du gillar min blogg! Jag brukar göra precis som du gjort i detta recept, fast jag brukar ha kalkon istället och lägga i några broccolibuketter, blir jättegott. =)

Anonym sa...

fruktansvärt gott såg det där ut och det låter ju onekligen väldans enkelt att göra också :) idag blev jag nöjd med maten till skillnad från igår!! idag åt vi p Choy's Garden - en kinarestaurang.... beställde kinesiska tigerräkor & pilgrimsmusslor i szchezuansås! Gud så otroligt jättejättegott det var!! och starkt ;P

Hanna sa...

Carolina: Tack! =)

Lisa: Mmm, och superenkelt att göra!

Unga morsan: Ja, det kan jag tänka mej, det låter väldigt gott!

Anna: Det där lät väldigt gott du!