lördag 18 oktober 2008

Äntligen subs, som kvällsfika!

Jag hade turen att få en förpackningen av Pågens nya bröd Äntligen subs hemskickat! (haha, så där har jag alltid velat skriva =D)

Ikväll åt jag brödet som kvällsfika med romansallad, lagrad ost, rökt skinka, gurka och tomat och i morron tänkte jag äta det till lunch med fyllt med en kycklingcurryröra!

Så, vad tyckte jag då? Vanligtvis brukar vi inte köpa hem ljust bröd pga det låg fiberinnehållet, men det är ju det som är så bra, att Äntligen! innehåller lika mycket fibrer som mörkt bröd. Både jag och Joel gillade det här brödet så det kommer definitivt att få följa med hem från affären då och då. Perfekt bröd göra smarriga utflyktsmackor av eller om man bjudit över några vänner på en kopp te en mörk blåsig höstkväll!

Så här skriver dom om Subs:
Pågen Äntligen Subs är skurna dubbelbitar som blir ett slugt alternativ i en stressig vardag. Suben passar lika bra till barnens mellanmål som för en praktisk lunch. Den går snabbt att fylla och är lätt att variera med olika pålägg. Pågen Äntligen Subs är ett ljust bröd som innehåller lika mycket fibrer som ett mörkt.

//Hanna

6 kommentarer:

Anonym sa...

Ser übermumsigt ut (: Fin blogg förresten. ^^
Hoppas du får en fortsatt trevlig helg!

Hanna sa...

Carita: Tack, vad kul att du tycker det!! =)

Anonym sa...

Gud vad det ser gott ut! Längtar tills jag kommer hem och får testa det. Här finns mest rostbröd, visserligen typ, 20 olika sorter men ändå rostbröd.

Hanna sa...

Emma: Dom får bra betyg av mej ialla fall! Vi gillade dom här hemma!

Anonym sa...

Mums

Anonym sa...

Det där brödet såg jag oxså i vår Maxibutik i helgen. Bra sub för snabba måltider och fint till utflykten:-)
Första gången jag är på din blogg..
och gillar vad jag ser/läser:-)
Ha de gott