söndag 15 juni 2008

Stekta burgare.


I går var jag som sagt ut till några kompisar och käkade middag, vi skulle grilla hamburgare hade vi tänkt. Tyvärr tillät inte vädret någon grillning så jag och Gabriella stod inne och stekte burgarna istället, men det var gott det också! På min hade jag hamburgerdressing, ketchup, mozzarella, lök och tomat. Käkades med stips chilibea och lite grönsaker! Det var trevligt!

Efter matchen så kom mamma och hämtade mej så nu sitter jag i fjäl och bloggar. Vet inte riktigt om jag far hem i dag eller i morron, men jag ska ialla fall käka middag här. I morron är jag ledig för jag ska till tandläkaren.

Ha det bra!
//Hanna

1 kommentar:

M. sa...

mozzarella till hamburgare är super:) och med lök och avokado blir det ännu godare. hoppas att du har haft en bra helg:)