onsdag 4 juni 2008

Frukost.

God morgon!!
Dags för en frukostbild igen. Dagens frukost vart alltså en tallrik med fil, müsli, hallon och blåbär, en macka med färskost tomat och tomatsalt samt ett plommon!

I går när jag var på coop hade dom börjat sälja müsli på lösvikt! Kul, men rätt dyrt 79kr/kilo. Jag köpte en liten påse med dinkelflingor, bovetepuffar, quinoapuffar, solroskärnor, pumpakärnor, russinmix och torkad fruktmix. Påsen kommer nog att räcka till 4-5 frukostar tror jag och det kostade 12 kr. Lite skillnad mot den ekologiska müslibasen från frebaco som jag brukar köpa, en förpackning på 750g kostar 10-12kr. När man göra egen müsli kan man ju ha müslibasen som grund och sedan köpa lite roligare puffar till! Jag tror jag måste göra ny müslisats ihelgen!

Ha en bra dag!
//Hanna





1 kommentar:

M. sa...

jag brukar kööpa den torkade frukten och ha i min müsli eller på gröten, det andra i müslin står jag för själv:P håller med om att det är lite dyrt, men vid speciella tillfällen kan det vara gott:) ha en fortsatt bra dag:)