onsdag 27 februari 2008

Soffkväll


Det var otroligt skönt med en soffkväll i kväll. Kom hem, tände lite ljus kastade mej i soffan och har spenderat i princip hela kvällen där! Till Grey's Anatomy hade jag planerat att göra varma mackor med avokado, som Jenny tipsade om, något jag bestämde mej för redan i bilen på väg hem från jobbet. När jag låg i soffan och degade så funderade jag ett par gånger på att gå och kolla om vi hade mjukbröd hemma, men jag var så säker på det att jag inte brydde mej om att kika. Och tji fick jag, en kvart innan Grey's började gick jag in i köket, satte på ugnen, plockade fram avokado, skärbräda..... och sedan upptäckte jag att vi inte hade mjukbröd. Fasen vad sur jag vart. Istället vart det mosad avokado på hårdbröd med rödlök och smulda fetaost, inte helt fel det heller.

//Hanna

Inga kommentarer: