torsdag 7 februari 2008

Kvällsfika.

Fy fasen vad kul det är att träna när man märker resultat. Inte nog med att boxningspassen känns lättare och lättare trots att vi sparkar och kickar hårdare för varje gång, så har jag fått flyttat in skärpet ett snäpp också! =D Dessutom känner jag mej piggare och mår bättre överlag! Jag kan knapp förstå att jag för inte mindre än ett år sedan sa att träning inte var någt för mej, att jag kunde röra mej på andra sätt i stället.

Något av det bästa som finns är att komma hem efter träning, ducha, hoppa in i pyjamasen, krypa upp i soffan med en filt och äta kvällsfika!! Den godast mackan just nu, är wasa sport+ med mosad avokado, en massa rödlök och tzatzikikrydda!!

Sitter med min bärbara i soffan och bloggar och det är Du är vad du äter på tv:n. Alltså... det är helt otroligt hur mycket dom äter och hur lite av allt dom äter som är riktigt mat!! Den här killen käkade 25 mackor på en vecka... På en vecka!!! ...Unbelivable.

//Hanna

3 kommentarer:

Anette sa...

äh.... 25 mackor på en vecka... det smäller ju Bacchus i sig...typ....
Avokado på macka.... är det gott?
kram

Anonym sa...

Jag såg också det där. Satan i gatan! Och nu har jag aldrig smakat vetegräsjuice, men hur illa kan det vara med.. grässmak? Dock ogillar jag båda Anna Skipper och speakern, med dåliga ordvitsar som aldrig tar slut. Gilligan McKeith är mycket bättre. Eller bäst - Diet Doctors :)

Avocado på varma mackor är helt underbart, förresten!

Hanna sa...

Avokado på macka är supergott!


På varma mackor!!? Det måste jag testa!!