onsdag 27 februari 2008

Dagens lunchlåda

I går när jag gjorde hamburgare rullade jag ett par järpar för att ha i lunchlådan. Till det hade jag matvete, som jag inte har testat tidigare och rödlökschutney.... som inte vart alls som i helgen. Det är ganska komiskt för jag sa till mamma att det var så bra med en matblogg, för när man bara slänger ihop någonting så har man det ju nerskrivet i bloggen och kan kolla senare hur man gjorde. Jag tyckte att jag gjorde som förrut, men det vart inte alls som i helgens chutney, fortfarande gott men. Som sagt så var det första gången som jag testade matvete, jag tyckte att det var riktigt gott. Jag kokade det tillsammans med lite grönsaksbuljong.

Den här veckan jobbar jag 8-18 och är ledig på fredag. Ikväll var det tänkt att jag skulle på spinning, men nu vet jag inte längre om jag ska gå, Känner mej tung i huvudet och rätt trött. Att bara fara hem och kasta sej i soffan kändes riktigt lockande..... Ja, jag tror att det blir så.

//Hanna

Inga kommentarer: