måndag 11 februari 2008

Måndag kväll.

Så, då har man avklarat måndagen. Det här kommer bli en knepig vecka känner jag, fullt upp hela tiden. I dag var jag bara hem och käkade rester sedan i går, sedan var jag ner och tränade. I morron ska jag på stan direkt efter jobbet för att handla present till pappa och sedan ska jag i väg och träna. Onsdag, fackmöte med jobbet, torsdag, träning och eventuellt träffa Gabriella. Fredag, mysfredag med Joel eftersom han jobbar på Allahjärtansdag. Lördag jobbar jag och på söndag ska vi hem till pappa eftersom han fyller år i veckan.

Enda matlagningen idag var lunchlådan tills i morron. Vart över en massa av patsy´s meatballs så till dom kokade jag fullkornsspagetti och en tomatsås med vitlök, rödlök, riven morot, krossade tomater, örtsalt, peppar, tacokrydda och riven parmesanost.

//Hanna

1 kommentar:

Anonym sa...

Fin blogg du har, läs gärna våran!

kokvran.blogg.se