torsdag 14 februari 2008

Forts. Alla hjärtans dag.

Ja, det här vart verkligen en knepig vecka. Jag har inte lagat riktigt middag en enda dag. Igår hade vi ju mötet med facket och de bjöd på middag, idag käkade jag ett par mackor på jobbet innan jag for och tränade, kom hem straxt efter sju, orkade inte laga någon middag utan fikade kräm, macka och apelsin!

Joel jobbar kväll/natt den här veckan, så vi har inte hunnit träffats något idag. När jag kom hem så lyste taklampan i sovrummet, Joel vet att jag hatar när han lämnar taklampor på när han går hemifrån så jag gick genast in för att släcka den och på sängen låg det en jättefin handmålad tavla med en dikt som heter Nära dig! Det var gulligt! =)

Av mej får Joel ett hjärta fyllt med godis. Han är en riktig gottegris, trots att han inte köper godis så ofta. Kortet och hjärtat ställde jag rakt framför hans tangentbord, då vet jag med säkerhet att han ser det, för där hamnar han bara ett par minuter efter att han har kommit hem.



Det här kan han inte missa!

Inga kommentarer: