torsdag 21 februari 2008

Skräpet.



Jag åkte på en förkylning i alla fall, trots alla koppar te med honung. Så i går och idag har jag varit hemma från jobbet och legat i soffan och snytit mej. Roligare kan man ju ha.


Joel jobbar dag den här veckan, så på dagarna har det bara varit jag och Skräpet, joels orm hemma. Jag är inte så förtjust i ormar, eller ja, jag är ganska rädd för dom faktiskt. Men så länge han är instängd så känns det helt ok. Jag är helt säker på att Skräpet känner att det bara är han och jag hemma, för då blir han alldelels knäpp. I vanliga fall brukar han bara ligga på sitt favoritställe och jäsa. Men när det bara är vi hemma, då är han överallt, hela tiden.. Jag tror att han kanske letar en väg ut. =S

1 kommentar:

Anette sa...

Huvva... jag är också rädd skräpet... även när han är instängd.....