söndag 2 november 2008

Hemma och packar om!

Så, då har vi kommit hem från en helt underbar helg i Sundsvall. Vi har mysit, ätit gott, skrattat en massa, shoppat och bara varit!! Bilder och lite matrecentioner kommer senare... blir nog i morron kväll!

I morronbitti far jag ner till Göteborg för en veckas utbildning, så nu ska jag packa om väskan, kika på film med Joel och sedan blir det sängen... måste kliva upp så där tidigt igen.

I dag var vi på Ikea och Birsta City. I en butik inne på Birsta hittade jag Toastabags, som ni ser på bilden nedan. Man gör tex varma mackor, stoppar i påsen och sedan ner i brödrosten! Skitsmart! Eftersom toastabagsen var nyinhandlade och vi inte var så sugen på att ställa oss och laga mat när vi kom hem så vart det soppa på påse till middag och till det skulle vi göra varma mackor. Dessvärre fick inte en dubbelmacka plats i våran brödrost. =( Så det fick bli vanliga varma mackor, det var lite trist faktiskt. Men dom kommer nog till användning snart!

//Hanna


5 kommentarer:

Anonym sa...

Vad coolt, då behöver man inte köpa ett särskilt järn. Antar att de är åternvändningsbara?

Hanna sa...

Emma: Jajjemen, tyckte att dom var skitsmarta, tyvärr fungerade dom ju inte i min rost... ialla fall inte om jag ska göra varma mackor!

Anonym sa...

Fiffig påse du!
Iaf om den nu går att använda.
Såg ut som ni hittat god mat i S-vall, ska dit i helgen och jag hoppas det blir något gott!

Hanna sa...

karin: ska nog komma på något att använda dom till! =)

Mian sa...

teflonmaterial, eller vad är de gjorda av?