måndag 17 november 2008

Snabb tonfisksmiddag.


Idag skulle jag hinna hem och äta middag innan det var dags för ett spinningpass, och som ni vet vid det här laget så är det snabbmat som gäller då. Jag hade redan bestämt att det skulle bli tonfisk med pasta, för det går snabbt! Fantasin var inte den bästa idag så jag gjorde det enkelt för mej och kokade pasta som jag sedan blandade med pesto och en burk tonfisk. Medans spagettin kokade fixade jag en sallad till.

Som sagt, inte speciellt fantasifullt, men trots det var det gott... och framförallt snabblagat!

Ikväll blir det en tidig kväll, sängen var så otroligt skön i morse så jag har bara velat tillbaka till den hela dagen! =)

//Hanna

4 kommentarer:

Anonym sa...

Enkelt o gott till lunchen eller middagen.. tonfisk glömmer man lätt av.. det finns ju alltid burkar i mitt skafferi;-)
Ha de gott

Anonym sa...

Det enkla, snabba är ofta väldigt gott och bara man har lite fantasi så! Tonfisk är gott till pasta, de här gjorde du bra tycker jag!! :-)

Anonym sa...

Tonfisk funkar ALLTID!

Hanna sa...

Pialotta: Jag brukar också se till att alltid ha burkar i skafferiet, det går ju som sagt väldigt snabbt att fixa i ordning något!

Kryddburken: Ja, jag vart också nöjd... haha! =)

Emma: Jajjemen!