lördag 8 november 2008

Trerätters middag med dunkande huvudvärk.

Jag och Joel har bjudit in Ulla (Joels mamma) och Rolle på middag ikväll. I går kväll satt vi och kikade igenom recept och bestämde oss för en trerätters middag. Recept och bilder kommer upp senare... Jag vet att Rolle brukar vara in och kika här så jag kommer inte att avslöja vad det blir för något. =P

Jag har en irriterande tendens att få ont i huvudet när jag stressar... men jag har inte stressat det minsta idag. Efterrätten var färdig redan klockan två. Till klockan tre var nästan hela huvudrätten och förrätten färdig... så det har varit lugnt hela dagen och lik f-bannat har jag en dunkande huvudvärk. =( Kan bara hoppas på att det går över!

//Hanna

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag väntar med spänning på recepten och bilderna! Hoppas din huvudvärk blir bättre och att ni får en trevlig kväll! :)

Anonym sa...

Känner igen de där med spänningshuvudvärk... Det har jag dragits med länge, att slappna av i axlarna och sträcka på sig ofta, veva lite fram å tillbaka med armarna och be att få massage lite då och då hjälper faktsikt, även den mentala stressen med planering och mycket att tänka på ger spänningsvärk! Hoppas ni hade en fin & lyckad kväll!