onsdag 5 november 2008

Hotel Odin.



Som jag har nämnt så befinner jag mej i Göteborg för tillfället. Jag är här för en veckas utbildning, väldigt spännande!! Väldigt mycket att ta in också men nu har tredje dagen gått och det börjar att klarna lite. =)

Medan jag är här så bor jag på Hotell Odin, ett Clarion Hotell i närheten av tågstationen. Rummet/studion är jättemysigt. Någon matlagning kommer det dock inte bli, de serverar gratis mat här på hotellet, igår var det en god pizzasej med potatis! Till det så här dom en stor salladsbuffé och efter maten kan man ta för sej av lite olika ostar och kex! Det bästa här är deras frukostbuffé som har ett stort utbud och är helt ekologisk! Underbart!!

Nu ska jag strax ner och äta och sedan är vi ett par stycken som tänkte gå ut och ta en öl. I morron blir det bowling och middag på restaurang med större delen av utbildningsgruppen!

//Hanna

1 kommentar:

Anonym sa...

Visst känns det lyx med hotellfrukost?
Ha det så bra där i "södern"!