tisdag 15 juli 2008

Frukost


Idag var det dags för en frukostbild igen. Inte för att jag åt något speciellt spännande till frukost utan för att jag ville testa kameran lite. Min förra som jag lämnade in för lagning gick ju inte att laga utan jag fick en helt ny och det är inte samma modell som den förra. Ska fixa lite med lite inställningar men annars tycker jag att kameran känns bra!

Dagens frukost var gröt gjord på rågflingor, fiberberikade havregryn och linfrön som åts med äppelmos, solroskärnor, russin och kall mjöl och till det en smörgås!

Eftersom jag jobbade i lördags så är jag ledig i morron! Jag hoppas att det blir bra väder, ikväll efter jobbet far jag hem till mamma!

//Hanna

2 kommentarer:

Anonym sa...

Kameran verkar ju fungera alldeles utmärkt :)

Hanna sa...

Jadå, jag är nöjd med den!!!