tisdag 21 oktober 2008

Primo Paolo och frukosttips!

Jag antar att jag inte var den enda som kollade på premiären Primo Paolo ikväll!? Eftersom jag gillar både Paolo och italiensk mat så var jag helt övertygad om att jag skulle tycka om det och mycket riktigt det gjorde jag! Guud så gott det såg ut!!! Vad tyckte ni om programmet?

I morron har jag sovmorron och eftersom jag och Joel missade våran 3årsdag och inte hinner träffas något i veckan så funderar jag på att ordna en mysig frukost i morronbitti, men jag vet inte vad jag ska göra. Lite sugen på att göra scones, det är ju så gott... men det känns som att jag alltid gör scones. Någon som har något bra tips på mysfrukost!?

//Hanna

4 kommentarer:

Anonym sa...

Om jag får välja vad jag vill ha till frukost så blir det ju det som jag alltid äter, en stor fruktsallad (mango, sharon, äpple, päron, blåbär, hallon och jordgubbar) med vaniljyoghurt, musli, smörgås och thé men det kanske inte är sådär jättemys över det! ngt som är väldans gott och lite lyx är ju amerikanska pannkakor annars! :)

Anonym sa...

Paolo..blev LITE besviken faktiskt..Trodde det skulle ett JÄTTE-bra program..lite tamt..o försiktigt..Kram !! Tina

Anonym sa...

Åh tack ! Vad glad jag blir !! :D

/ En tjej i storstan

Anonym sa...

jag såg programmet :) det var helt okej. kände igen recepten från hans kokbok, "mina fastrars mat", så det var kul att se dom bli tillagade i verkligheten. ska bli roligt med skaldjurstemat nästa gång ;)