torsdag 19 mars 2009

Vilka vänner!!



I morse när jag kom till jobbet så hade Jessica och Crippe (mest Jessica tror jag ;) ) utsmyckat min plats med både blommor och ballonger. På skrivbordet hittade jag även ett paket från GinaTricot och ett fint kort! När jag slagit mej ner kommer Elgen (som delar rum med mej) med en kanelkaka som han så fint tänt ett ljus i! Hahaha!!

Ja, idag blir man alltså ett år äldre... hela 25 år! Joel kom och sjöng för mej i morse och hade med sej frukost och present. Jag fick ett set med kockknivar av honom, perfekt!! Ikväll ska jag och Joel ut och käka och sedan ska jag träffa upp Matilda för en drink... (eller ett par, jag fyller ju faktiskt år!) I morron är jag ledig!

//Hanna



7 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis på födelsedagen! =)

Anonym sa...

Grattis! =)

lina sa...

Grattis!!!

Anonym sa...

Stort grattis Hanna, hoppas du haft en bra dag!
Ha ha jag brukar också gå runt och dregla i Hötorgshallen! Varför finns det inte något liknande i våra krokar?

Hanna sa...

Tackar!! =)

Anonym sa...

Grattis i efterskott !
Verkar som du fick en toppendag :)
Och oroa dig inte över åldern, 25 är ju ingenting ;)
Ha en bra helg !

Vickan sa...

Åh,grattis i efterskott!!
Kram