söndag 15 mars 2009

Helgen!


Nu var det ett par dagar sedan jag bloggade. Ätit har jag men bloggandet har inte riktigt blivit av, har haft en massa annat för mig. I fredags satt jag hemma hos Sofie och drack lite vin och surrade och sedan vart det en sväng på krogen. Lördag tog jag bussen till Lit där jag började med att hälsa på lill-lillebroren! Sedan for jag ner till mormor och morfar där större delen av släkten höll till, karlarna hjälpte moffa med veden. Momma bjöd på middag och därefter bar det av till mamma för att kika på melodifestivalen!

Idag var det kanonväder ute! Jag och mamma tog med oss en varsin tidning och kaffe ut och satt och njöt i solen. Grillen åkte fram och det vart grillad korv till lunch!

Just nu sitter jag och väntar på att köttfärslimpan i ugnen ska bli färdig!
//Hanna

PS. Missa inte Wipeout ikväll!! =D

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vad mysigt att grilla :) Vi har faktiskt funderat lite på att grilla snart också, har inte gjort det sen i somras.. Vi har alltid grillat 1 gång per vinter.

Hanna sa...

Unga morsan: Ja, det är ju minst lika gott på vintern att grilla!!