tisdag 31 mars 2009

Pågen Javisst.

Jag är ju med i Pågens brödpanel och i slutet av förra veckan fick jag ett paket på posten fyllt med spännande bröd. Det som är lite trist när man får bröd med paket så där är att det blir ju ett par dagar efter bakdagen, och dessutom kunde jag inte hämta ut det redan första dagen heller. Perfekt hade ju varit om man hade kunnat få hem presentkort eller liknande så får man färskt bröd!

Nåja, först ut i mitt test är Pågen Javisst. Jag åt brödet med sallad, leverpastej och paprika. Brödet var gott, om än lite smaklöst och lite sött. Brödet innehåller både socker och sirap, jag föredrar osötade bröd. Men trots det tyckte jag att det var ett helt ok! Med lite goda pålägg får det mer än godkänt! Jag ger brödet 3 av 5 möjliga.


//Hanna



2 kommentarer:

Anonym sa...

Åååh mums! Hur kommer man med i den? Äälskar bröd... =) Den mackan såg smarrig ut!

Hanna sa...

Kardemummagumman: Jag fick mail där de frågade om jag ville vara med. De hade tydligen stött på min blogg!