måndag 29 september 2008

Wrap med chipotletonfisk


Ja, idag är jag ju som sagt ledig! Någon sovmorgon vart det dock inte då det kom en massa målare och målade på balkongen i morse. Förmiddagen har spenderats i soffan, jag och Mario försöker rädda världen! Åh, vilken tv-spelsnörd jag kommer att bli! =)

I morron ska jag till Stockholm, kommer att vara på utbildning tills på fredag och sedan tänkte jag stanna över helgen för att hälsa på Charsten! Jag har surat lite eftersom jag aldrig får min kamera och joels gamla är utlånad så inte kan jag ta med den heller. Men vet ni vad som kom med posten!? En avi för att hämta ut min kamera!! Vilken tur jag hade nu då! Och vet ni vad gott folk? Den här kameran ska jag hålla hårt i!

Innan jag springer i väg för att hämta ut den så ska jag berätta vad jag käkade till lunch. Vi hade kvar tortillabröd efter helgens enchiladas så jag blandade tonfisk med en halv finhackad rödlök, chilisås och ett par msk chipotlepasta till det hade grönsaker och en vitlökssås.

//Hanna

3 kommentarer:

Anonym sa...

ser gott ut! sugnej ag blev på wraps nu. chiptole är indiskt va? har för mig att jag ätit det till naan-bröd någon gång... :)

Anonym sa...

det lät riktigt gott!! men chipotle är vl ändå mexikanskt väl? Ha det så skoj i sthlm nu :)

Hanna sa...

Carolina: Ja vet inte riktigt vart chipotle kommer ifrån men jag tror som Anna att det är Mexikanskt!

Anna: Ja, det vart gott! Trevlig i Stockholm ska jag ha! Kommer att ha med mej burken så jag kommer att blogga ett par gånger därifrån också! =)