onsdag 10 september 2008

Middag på O´Learys!


I går var det en hel dag i huvudstaden alltså, kom in till stan klockan åtta och då gick vi på John Chris och käkade frukost (se tidigare inlägg) och väntade på att tiden skulle gå. Klockan tio startade workshopen och höll på till klockan tre, med ett avbrott för lunch. Efter workshopen vandrade vi runt på stan lite, arbetskompisen köpte ett par skor och jag köpte en ny pocket och sedan gick vill till Centralen och käkade på O´Learys innan vi for till flygplatsen och flög hem.

På O´Learys tog jag Blackened chicken alfredo som är casaecce pasta i en gräddig alfredosås med pico de gallo och ett sotat kycklingbröst och till det serverades vitlöksbröd. Det är inte första gången jag äter detta på larrys, jag tycker att det är riktigt gott! //Hanna

3 kommentarer:

Anonym sa...

Vad gott det lät. Har bara ätit på Olles en gång, men då blev det kött. Men gräddig pasta lät verkligen supergott, gud vad sugen jag blev på det.

Anonym sa...

både ser och låter jättegott! sotat kycklingbröst liksom :D

Hanna sa...

Emma: Gör det, jag rekommenderar den!

Carolina: Haha, ja eller hur! =)