torsdag 15 april 2010

Grillat.

Ååh, vad gott det är med grillat!! Som jag nämnde igår så hade vi planerat att grilla. Solen låg på och värmde idag också men det blåste lite grann så vi hade en varsin filt omkring oss när vi satt på terassen och åt.

Vi grillade färdig marinerat grillspjut... eller hette det grillraket? Nåja, oavsett namn så var det väldigt gott. Till det hade vi surdegsbaugett, vitlöksdressing och en sallad med en massa gott i, bland annat sockerärtor, oliver, avokado och rädisor! Nu ikväll har vi kört afrikansk dans och trummeditation och efter det vart vi bjudna på glass och varma hallon, inte helt fel!

Har varit en kanondag, började dagen med tentan, kändes bra, och det känns väldigt skönt att ha den gjord! Därefter hade vi pausmassage så det vart lite teori och sedan fick vi massera varandra. Jag kommer att sova väldigt gott i natt!!

God natt.
//Hanna

9 kommentarer:

mumsfillibaba sa...

Grillat är godast!!

Helena Ljunggren sa...

Grillat ÄR godast, det går inte att komma ifrån :)

Jessica sa...

Hej igen!
Jag tänkte bara höra efter med dig om det ok att jag lägger upp dig som en av mina favoriter i min blogg?
Hälsningar
Jesscia

Sandra sa...

Åh, grillat! <3

Sofie sa...

Åhh... såg det dåligt gott ut det där då..? Mumma! :)

Hanna sa...

Sofie: Mmm!!

Helena: Sant så sant!

Jessica: Självklart!! Det är ju jättekul! =)

Sandra: Finns inget bättre!

Sofie: Det smakade mycket bra!!

Fröken Dill sa...

Det är något visst med första grillningen för säsongen! Underbar bild, man blir så sugen.
Hälsningar från fröken Dill

I Nadjas kök sa...

Jösses vad gott det ser ut. Vi har inte haft någon grillpremiär ännu så jag är extra sugen på grillat just nu

carolina sa...

åååh så underbart det ser ut!! älskar att lägga på bröd på grillen :D