onsdag 14 april 2010

Wrap med grillad kyckling.

Då var jag på plats nere i Höör! Som jag nämnt tidigare så har vi lite begränsade möjligheter med matlagningen här. Dels har man ju inte samma skafferi och kryddskåp som hemma och sedan så får vi inte steka eftersom det inte finns någon fläkt. Idag gjorde vi wraps med grillad kyckling, sallad, salsa, och vitlöksdressing. Wraps är ju alltid gott! Sedan går det ju snabbt att slänga ihop också och det är ett stort plus när man är trött efter en hel dags pluggande.

I morron är det dags för tenta... Känner mig rätt nervös, men det kommer att gå bra! På eftermiddagen ska vi köra pausmassage, passar väldigt bra efter en tenta. Här nere har våren verkligen kommit, i morron kväll ska vi grilla och sedan blir det afrikansk dans och meditation men någon trumma, spännande!!

Nej, nu ska jag plugga lite lite till, sedan blir det sömn!
//Hanna

2 kommentarer:

Jessica sa...

Hejsan!
Jag måste bara få berömma din blogg! Vilka härliga rätter. Jag kommer definitivt tillbaka för att hitta inspiration till mina egna middagar.

Hanna sa...

Jessica: Tack för din fina kommentar!! Vad glad jag blir! =D