torsdag 25 juni 2009

Lunch.

Tänk om man kunde vara ledig idag!! När det är så här fint väder vill man ju inte sitta inne och jobba. Men nästa fredag eftermiddag går jag på semester, så jag får väl hålla mej till tåls.

På lunchen gick jag, Johanna och Crippe och köpte sallad och satte oss vid turistinfon nere vid vattnet och njöt av både mat och sol! Det vart en pastasallad med ost, skinka, majs och syltlök för mej, det blir det alltid! =)

Det vart både frukostbild och lunchbild idag. Det var ju bra, någon middagsbild blir det inte. Direkt efter jobbet ska jag och Joel iväg på en sån här handläggarkurs för övningskörning. Ja... det är ju som tänkt att jag ska börja övningsköra nu i sommar. Ve och fasa!!!

//Hanna



6 kommentarer:

Sara sa...

haha ja dom är jätte gullig med varandra:D

Frostrosor sa...

Hittade till din blogg via bloggtoppen.se Vilken trevlig blogg du har och så mycket gott! Gillar att du använder mycket frukt och grönsaker i din matlagning! Tack för titten! Jag återkommer fler gånger!

I Nadjas kök sa...

Lycka till med övningskörningen och körkortet.

Nadja

KarinW sa...

Sallad blir det till middag hos mig idag tror jag. Vad kul att du ska börja köra, det kommer och gå finfint! Var själv upp med mina tjejer i Ö-sund innan de gjorde stadskörningen där. Vi tog en sen söndag då var det lugnt!
Ha det fint i sommarvärmen/Karin

Fröken Dill sa...

Grattis till semesten! Själv ska jag göra mitt bästa på jobbet en vecka till. Annars gäller det ju att passa på när det är fint väder här i vårt land.
Många hälsningar från fröken Dill

Hanna sa...

Frostrosor: Vad kul att du tycker det!! =)

I Nadjas kök: Tackar. Håller mej till att övningsköra ett tag nu, skriver in mej när jag har kört ett tag.

Karinw: Jag är rätt nervös faktiskt, men det är väl bara att ta tjuren vid hornen! =)

Fröken Dill: Jag har en vecka kvar tills semestern jag också. Sedan ska jag njuta! =D