lördag 7 mars 2009

Fredagsmys och Lördagsplaner.


Hade en lugn och skön fredagskväll igår. Efter maten tog jag mig en långpromenad och där efter ett skönt bad med en bra bok! Efter badandet for vi på affären och handlade lite fredagsgott. Fick bli en fruktsallad med hackade chokladöverdragna paranötter och så kikade vi på film.

Nu ska jag till och äta frukost och sedan ska jag gå ner på stan. Har nämligen planerat en shoppingdag, här ska brännas pengar! ;) Jag brukar dock ha lite svårt att hitta något när jag verkligen har planerat att shoppa, men det känns som om det kommer gå bra idag. Därefter blir det en kolbulle till lunch på gregoriemarknaden med Joel och ikväll ska jag och Victoria äta middag och kika på film! Ja, det är min dag.

Har du något skoj planerat idag?
//Hanna

6 kommentarer:

Anonym sa...

Vad mysig din lör verkar bli...jag har varit och shoppat med en kompis och ikväll blir det mys med melodifestivalen och något gott. Älskar myshelger!

Anonym sa...

Vad gott med chokladöverdragna paranötter på fruktsalladen, det får det bli nästa gång!

Anonym sa...

Vad gott och mysigt det där verkar Hanna. Gregoriemarknad har jag varit på för flera år sedan och det var mycket fint där inte bara krimskrams. Gjorde du nåt fynd då?

Anonym sa...

Hittade du någonting på din shoppingrunda? Fruktsalladen såg god ut, äter det alldeles för sällan!
Själv har jag inte gjort någonting särskilt i helgen, bara tagit det lugnt, men det behövs ju ibland också!

Hanna sa...

Leila: Finns inget bättre! =)

Sara: Ja, det var väldigt gott!

KarinW: Det var så otroligt mycket folk så det vart en snabbvända. Men jag hann med en kolbulle ialla fall! =)

Emma: Kom hem med en massa påsar efter shoppingen!! =)

M. sa...

oj, vad färggrant och smaskigt det såg ut :)
ha en fortsatt bra dag och vecka!:)