torsdag 13 september 2007

Black Eyed Peas!!

Nu sitter jag i Stockholm och bloggar. 06.01 i morse klev jag, Jessica och Therese oss på tåget ner mot stockholm. Om tre timmar ska vi vara på Hovet och kika på Blck Eyed Peas... och jag har ont i huvudet, så klart! VI kom fram halv 12 och for direkt ut till Kärrtorp där vi ska bo ihelgen, vi dumpade av väskorna och for in till Gullmarsplan och kikade lite i affärer, käkade lunch på ett fik, alla tre tog en stor macka med ruccola, tomat kyckling och med currydressing på. Vi vart alla tre rätt besvikna på mackorna, dom såg så god ut när dom låg i kyldisken, men de var rätt torra och riktigt sega, det gick inte att äta dom med bestick som jag tror att de är tänk med en macka i den storleken. Men mätt vart vi ialla fall.

Tog en Ipren och en powernap när vi kom tillbaka och hoppades på att huvudvärken skulle gå över, men det gjorde den inte. Om tre timmar börjar konserten, så det blir en snabbmiddag i kväll. Vi ska steka på några hamburgare, med pommes frites!!

Nu måste jag sätta fart så jag inte börjar stressa och huvudvärken blir värre.
Hoppas ni får en trevlig kväll gott folk... för det ska jag ha!! (om huvudet tillåter)
//Hanna

Inga kommentarer: