fredag 21 maj 2010

Vilken härlig start!

Jag har inte riktigt varit i form den här veckan. Jag har varit trött, inte haft lust att laga mat, knappt haft lust att äta mat (det är inte ofta det händer) och på morgonen när klockan ringt på och det är dags för morgonpromenaden har jag bara suckat och ställt om klockan igen. Jag som älskar morgonpromenaderna!!? I dag fick jag lite sovmorgon så igår bestämde jag mig för att morgonpromenad var ett måste idag.

När jag vaknade och kikade ut så hade regnmolnet som hängt ovanför Östersund de senaste två veckorna försvunnit, solen sken och fåglarna kvittrade. Jag tog en timmes promenad och svängde in på affären och köpte lite nötter och torkad frukt till frukosten. Gud vilken härlig start på dagen, en promenad i morgonsolen och en god frukost! Frukosten bestod av, som bilden visar, fil med flingor, torkad frukt och nötter, en macka med mosad avokado och tomat och ett glas Tropicana Summer berry.

Nu är jag redo för jobbet! :)
//Hanna

2 kommentarer:

Kryddburken sa...

Vilka vackra tallrikar, vart har du hittat dom?

Hanna sa...

Dom är beställda från ellos... eller om det var halens!!