onsdag 26 maj 2010

Heldag i Sundsvall.

Heldag minst sagt, startade åtta på morgonen och kom hem vid elva på kvällen. Hann med en massa gjorde vi då förstås, Ikea, Birsta och Vårruset. Vårruset var min första springtävling. Riktigt roligt, fler sådana blir det!!

Bjuder på två bilder från dagen, en på eftermiddags fikat på Waynes coffee, Devils cakes krokant och caffe latte. Man måste ju ladda upp ordentligt inför ett springlopp. ;) Sedan lånade jag en bild från Sundsvalls tidning. Otroligt många kvinnor på plats i går, nästan 6000 startande. Inte dåligt.

Jag tror att heldagen tog kål på mig, idag har jag huvudet dunkar och känner mig riktigt hängig så jag var bara till jobbet och vände. Jag vill inte bli förkyld!!! Verkar dock inte bättre än så just nu... funderar på att äta något riktigt starkt till middag... Sedan blir det bad och en massa te till kvällen.

Nu ska jag slumra lite...
//Hanna


1 kommentar:

Anette sa...

Det där var inte från tätklungan där vi sprang =)