lördag 20 februari 2010

SPA Maskrosen

Tillbaka på hotellrummet efter en dag på spa och en sväng på stan! Hade bokat Den stora SPA-lyx dagen. Förrutom dagspa och spabuffé så ingick det då rygg- och nackmassage, kroppspeeling, lerinpackning, ansiktsbehandling, ansiktsmask och kurbad. 90 minuters njutning!!

På hotellet bjuder de på kvällsbuffé. Igår var det kyckling med ädelostsås och klyftpotatis och en salladsbuffé med mycket gott. Ikväll hade vi egentligen tänkt att gå ut på någon mysig restaurang och äta... men det tar på krafterna att vila ut på spa också, så det blir hotellet i kväll med. Idag serveras sweetchilipasta och lax. Det låter gott!! Till kvällen har vi köpt en flaska vitt och en påse ostkrokar och så blir det schalager! =)

//Hanna
Övre kortet är på mig, lerinpackning och ansiktsmask. Undre en hörna på spat. (haha, kan man skriva spat?)


PS. Växelhäxan och Anna! Jag är lessen att jag inte har svarat på awarderna... jag har inte missat det. Jag ska göra det när jag kommer hem!!


3 kommentarer:

mumsfillibaba sa...

Gud vad underbart det låter!! NJUt!!!

erica sa...

åh, det verkar som att du haft det grymt! Jag vill också på spa=)

Kram Erica

Växelhäxan från norrland sa...

Ok, det är lugnt gör det då du har tid..
Vad härligt ni hörs ha haft det, god mat verkar ni ha ätit också..
Satt faktiskt i veckan och kollade vad coop med mera hade att erbjuda för hotell i sundsvall, ha funderat på att boka bara åt jag och gubben, skulle va så skönt att få åka bort en helg...
Mvh