torsdag 11 februari 2010

På skolan.


Nu har det varit lite bloggande... men det beror på att jag knappt har varit hemma någonting. Var borta mest hela helgen och i tisdags kväll hoppade jag på tåget ner till Skåne. Har pluggat stresshantering i två dagar nu. Det är väldigt intressant och föreläsaren Kerstin Sandström är otroligt bra!! Jag är så glad att jag hittade den här utbildningen, allt känns jättebra.... Trots att jag måste åka tåg tvärs genom hela landet... och trots att SJ bara har strulat på senaste. Men det är värt det!

Bjuder på två bilder, mest för att jag tycker att det är lite trevligare med bilder och inte bara text! =) Bilderna tog jag egentligen på förra träffen, jag hade ett par filmer på datorn så vi drog in ett par fotöljer till föreläsningssalen och kopplade datorn till projektorn och kikade på film! Andra kortet är som ni ser på min sänghörna! Tidiga kvällar blir det här, det är tröttsamt att lära sig! =)

Näe nu blir det lite te och sedan ska jag krypa ner och läsa lite!
//Hanna

2 kommentarer:

Emelie sa...

Intressant med stresshantering! Vad pluggar du för något?

Hanna sa...

Emelie: Jag pluggar till Hälsopedagog på distans. Jättespännande!!