måndag 2 augusti 2010

Mys


Vilken trevlig helg vi har haft!! I fredags hade vi myskväll med räkor, kräftröra och baguetter, så otroligt gott! Tänk att när jag startade den här bloggen så tyckte inte jag om skaldjur alls. :) Vilken tur att smaken kan ändras den också! Efter allt svullande spelade vi spel. Är det någon som är ute efter ett roligt sällskapsspel så kan jag rekommendera Sista ordet, hur kul som helst! Vi hann med att spela det några gånger under helgen.

Lördag dag tillbringades inne på Fävikens marknad där jag gick runt och provsmakade en massa goda ostar, marmelader, bröd, korvar och saft. Provsmakningen är det bästa!! ;) Efter ett par timmar åkte vi tillbaka till stugan där vi mådde gott och grillade, sen var det dags för Feejk på Fäviken. Lika bra som alltid!!

Igår var det mest en slappardag. Fast grabbarna gjorde faktiskt ett ryck och avslutade brobygget de startade i lördags. De byggde inte bara om bron i helgen utan även en ny trapp, så dom har varit duktiga!! Jag erbjöd mig att hjälpa Joel med sågande och snickrande med trappen innan Crippe kom, men de enda uppdrag jag fick var att stå på plankan medan han sågade... Men ja, nån måste väl göra det också! :P

//Hanna

Inga kommentarer: