torsdag 10 december 2009

Malaysia


Oj, halva tiden har redan gatt har i Malaysia, om en vecka ar vi pa vag hem igen. Hade tankt att ladda upp en massa bilder, men det tar san otroligt lang tid, sa det far racka med dom har tre. Men dom representerar ganska bra vad vi har for oss. Pa dagen ligger vi pa stranden och njuter och kollar upp pa svajande palmer. Och badar sa klart!!! Eftermiddagarna tillbringas ofta pa var lilla uteplats och pa kvallarna sippar vi pa en god fargglad drink pa nagot trevligt stalle. Vi har det toppen alltsa!!

I forrgar akt vi kabinbana och hamnade pa en topp 705 m.o.h och sedan vandrade vi i djungeln till sotvattenskallor och ett vattenfall. Idag har vi varit pa en battur i mangrove-trasket och sett en massa olika djur, apor overallt! =)
Det ar sju timmars tidsskillnad sa klockan ar snart halv sex pa kvallen sa nu ska vi ta och rora oss till rummet for att gora i ordning oss for middag. Matbilder kommer nar jag kommer hem!!

//Hanna




8 kommentarer:

Åsa sa...

G R A T T I S!!

Ni verkar ha det hur bra som helst! Hälsa Joel.

Många kramar.

Anonym sa...

G R A T T I S ! !

Ser helt otroligt härligt ut!

//Mattias

Jessica sa...

Grattis!! Nu måste jag och Crippe också till Malaysia!!

Jag saknar dig!!!

Sara sa...

Åh vad härligt:D och GRATTIS till er!! haha jag drömde om din ring i natt och den var av skinn?
HA det bäst i värmen!

Carina sa...

Oj vad nostalgisk jag blir. Vart bor ni? Tycker mig känna igen stolarna och verandan.

//Carina en som följer din blogg

I Nadjas kök sa...

Det ser fantastisk ut!

Emma sa...

Ni verkar ha det hur bra som helst!

Växelhäxan från norrland sa...

Vilka härliga bilder, inge avis alls inte nädå..
ha det bra i värmen