onsdag 1 juli 2009

Firefly


Har ni sett dom här nya dryckerna, Firefly? Fick mail med lite information om dessa och jag tyckte att de lät goda och spännande och ville såklart testa.

Drycken finns i fem olika smaker med olika egenskaper och jag fick testa: Wake Up, med smak av Persika och grönt te samt Sharpen Up med smak av Grapefrukt och passionsfrukt. Den första tyckte jag var supergod, perfekt läskande i den här värmen. Den andra föll mej inte riktigt i smaken, men då tycker inte jag om grape, så det kan ju ha något med saken att göra. Men tycker man om grape så bör man absolut testa den! Dryckerna innehåller inget konserveringsmedel eller tillsatser och inte heller något socker, bortsett från den naturliga fruktosen. Dryckerna är däremot fyllda med örtextrakt. Låter inte det bra!?

Dom tre andra smakerna är: Svarta och röda vinbär med kanel, Citron, lime och ingefära och Granatäpple och blodapelsin, låter det inte gott? Jag ska i alla fall testa den med vinbär så fort möjlighet finns!! Dryckerna säljs på utvalda caféer och hälsobutiker och kostar 29 kr st.

//Hanna.

4 kommentarer:

Emilies Skafferi sa...

Jo det låter gott. Skulle jag inte ha nåt emot att testa om jag ser dem i någon butik.

Unknown sa...

Lät helt okej, men 29spänn? Ne då fortsätter jag nog att dricka vatten ur kran :-)

Emma sa...

Mmm, jag har testat, på ett hotell för nåt år sedan. Men jag minns inte vilken smak, men den var orange. Minns att den var god i alla fall.

Växelhäxan från norrland sa...

Kul att få testa nått nytt..