torsdag 2 juli 2009

Semester!

Då var det 30 minuter kvar av denna arbetsdag och sedan går jag nästan på semester. Nästan säger jag för att jag ska jobba halvdag i morron men då jobbar jag hemifrån så det är sista dagen innan semestern som jag är på jobbet i alla fall. Det känns ju som om jag ska på semester om 20 min. =D

Att semestern är på gång firade jag och Johanna med ett dopp i älven på lunchen! Det var absolut inte varmt, men det var inte heller så kallt som vi trodde att det skulle vara.

//Hanna

4 kommentarer:

I Nadjas kök sa...

Ha en fin semester! Jag har 3 veckor kvar att jobba.

Hälsningar Nadja

Emma sa...

Jag föredrar helst att bada i en varm pool, men det där såg faktiskt härligt ut!

Emma

Växelhäxan från norrland sa...

Mitt premiär dopp blev på midsommardagens morgon, svinkallt...
Ha en trevlig semester, själv jobbar jag i två hela veckor till, längtar..
Mvh

Millan sa...

Det där ser riktigt skönt ut! Jag längtar också efter min semester!