söndag 2 december 2007

Pepparkakshus.

Så, idag är det första advent! Igår jag var jag på stan och handlade lite julklappar och sedan for jag hem och bytte gardiner och dukar och ställde fram adventsstaken och julstädade lite! Jag gillar december, det lyser så hemtrevligt i allas fönster!!


Snart kommer Joel hem från jobbet, och med sej har han Niklas och Sara, vi ska baka pepparkakshus i kväll!! Eller baka och baka, vi fuskar med färdigpepparkaks deg, men vi ska bygga pepparkakshus! Niklas har en vision om att deras hus ska se ut som Huset i Fresh Prince i BelAir, ett litet palats med balkong och allt! =) Vi får väl se hur det går, ingen av oss har gjort pepparkakshus på flera år. Jag kommer att lägga upp kort senare.


Nu ska jag fortsätta med maten, Kyckling och nudelwok bjuds det på här idag.
//Hanna.

Inga kommentarer: