tisdag 23 februari 2010

Award!

Jag har fått en award av både Växelhäxan och Anna!!

När man har fått den här awarden ska man göra såhär: Kopiera awarden till bloggen. Länka till personen du fått awarden av. Berätta 7 intressanta fakta om dig. Välj 7 andra bloggar att ge awarden till. Länka till deras bloggar. Lämna en kommentar på deras bloggar att dom fått en award av dig.

Så här kommer 7 intressanta (?) fakta om mig.
  1. Jag älskar regn!! Självklart föredrar jag sol på sommaren men den måste även innehålla regn, gärna ordentligt skyfall!
  2. Idag skrapade jag 20 lotter, vann på 12 st. =O Vinstsumma: 410kr
  3. Jag har äntligen börjat gilla skaldjur!! Nu är det dags att ge sig på genomskinlig fisk, ni vet, sill, gravad lax, surströmming.
  4. På fredagseftermiddagar har jag tendens att börja nynna på Jag vill vara din Margareta. Jag vet inte varför, men den ploppar bara upp i mitt huvud.
  5. Idag älskar jag att träna, men för bara ett par år sedan var jag en soffpotatis. Promenader, på sin höjd.
  6. Jag älskar Americas funniest homevideo, jag skrattar så jag dör! Förrutom när folk gör illa sig, det förstår jag inte alls varför de har med.
  7. Jag tycker inte om att ha på mig strumpor, barfota ska det vara! Så så fort jag kommer hem så åker dom av.

Nu är det ju meningen att jag ska skicka vidare den här awarden till 7 andra. Men det hoppar jag över... Först för att jag får sån ångest över vilka jag ska skicka den till och sedan var jag så seg på att svara på denna så den här awarden har cirkulerat ett tag.

Hanna

2 kommentarer:

Växelhäxan från norrland sa...

Kul att få läsa lite kuliga saker om dig.
Håller med om 7:an barfota ska det vara

Emma sa...

Americas funniest...kan jag också tycka är bra. Det är inte så att jag planerar in att se det men när det väl händer skrattar jag som en tok!