måndag 25 april 2011

Bloggpaus

Hej,

Ikväll är jag duktig och tar tag i sådant jag har skjutit på. Bland annat detta, att meddela att jag kommer att ta en bloggpaus. Som ni märkt så har jag varit väldigt dålig på att blogg de senaste månaderna. Men jag hoppas och tror att jag är tillbaka snart igen. I grund och botten handlar om att jag är inne i en datorsvacka. Sitter man 8 timmar framför en dator på jobbet blir man lite smått less på dem, även om jag inte trodde att det var möjligt. :) Jag kommer säkert att lägga upp något recept då och då innan jag sätter igång på allvar igen.

Ha det gott allihopa och hoppas att ni har haft en riktigt härlig påsk!

//Hanna

6 kommentarer:

ptemma sa...

Ha det gott själv och glad påsk i efterskott! Vi hörs när vi hörs :)

Oavsett hur svår din bakgrund är, kan du alltid börja om på nytt. sa...

Nu får du snart komma tillbaka med nya fräscha recept för jag har slut på fantasi och när jag har det kommer jag hit och ser om du lagt ut något nytt!

KarinW sa...

Tittar in med jämna mellanrum, ta det lugnt du till bloggerilusten kommer, vi finns kvar och väntar!
Ha en skön sommar Hanna!

Växelhäxan från norrland sa...

Vi ses sen då! Samma är det här!

Daniela sa...

Nu får du komma igång, jag behöver hjälp med lite recept och då brukar jag hamna här.

Kom med lite nya fräscha recept!!

Emma sa...

Hej Hanna,
Jag har full förståelse för att du är bloggless men jag måste säga att jag saknar dina uppdateringar. Nåväl, jag hoppas allt är bra med dig! :)