torsdag 18 mars 2010

Award!

Jag höll alldeles på att missa att jag hade fått en award!!! Jag fick awarden av både Sara och Sofie, tack så jättemycket!!

Regler för mottagande av denna award:

-Lägg upp bilden på din blogg.
-Skicka vidare denna Award till 12 andra bloggare
-Länka till dem som du ger Awarden till.
-Låt dem veta att du givit dem denna genom att lämna en kommentar på deras blogg.
-Länka till den som givit dig denna fina Award.

I vanlig ordning så är jag så långsam när det gäller sånt här så awarden har cirkulerat runt ett tag. Jag följer därför inte reglerna riktigt och förstår att ni inte kommer att skicka den vidare. Svårt att plocka ut 12 st, har en hel drös med bloggar som jag gillar, men här nedan länkar jag tolv av favoriterna.

Jag vill ge awarden till:
Hallon och Blåbär
Växelhäxan
Chili con Karin
Mumsfilibaba
Pinglans matblogg
Kryddburken
Minnas mat
Emma
Sött och sånt
Anettis
Anna
Veckans middag

//Hanna

3 kommentarer:

Kryddburken sa...

Tack snälla du va glad jag blir!! :)

Växelhäxan från norrland sa...

men så glad jag blir, tusen tack

Emma sa...

Tack så mycket! Vad kul :)