söndag 16 augusti 2009

Salladstallrik

Jag har just käkat sallad och ska snart iväg och träna. Blir ett step intervall-pass, jag har fortfarande ordentlig träningsvärk i lår och rumpa sedan torsdagens pass då jag gav mej på en tyngre stång än vanligt när vi tränade benen. Jaja, åter till salladen, vart en tonfisksallad med keso. Jag gör oftast salladen direkt på tallriken, tycker att det är lättsammast också ser det mycket godare ut! Det här hade jag på min tallrik.

Salladstallrik
salladsmix
1 bit röd paprika
½ rödlök
1 bit zucchini
majs
körsbärstomater
oliver
keso
tonfisk
vinägrett av olja, vatten, vinäger och havsörtsalt

Jag gillar helger när man får mycket gjort. Den här helgen är en sådan, jag har fortsatta att stöka här hemma och röjde nyss skafferiet. Lastade ur allting, torkade, kastade och ställde tillbaks det. Var ju inte så väldigt längesedan jag gjorde det sist så jag hittade inget som var läskigt gammalt i alla fall! =)

//Hanna

3 kommentarer:

M. sa...

gott och enkelt :D
hoppas att du har haft en bra helg? :)

Peter sa...

Skippa blixten på bilderna och fota på ett lagom ljust ställe.. så som du gjort på pizzatorsk-bilden ! =)

Hanna sa...

Molly: Absolut! Har fått mycket gjort!

Peter: Tack för tipset!! Tyvärr har jag lite problem att få till skarpa bilder utan blixt då jag är rätt skakis. Men jag kom på att kan använda t.ex. en bok för att stödja kameran emot medan jag tar, då går det bättre!! =)