fredag 5 oktober 2007

Slut på varmvatten!!!

Är hemma hos mamma i helgen igen! For hit direkt efter jobbet, så vi har precis käkat och så har mamma klippt mej... Efter klippningen så hoppade jag in i duschen och när jag stod med schampo i hela håret så tyckte jag att vattnet var lite varmt. Började skruva på temostaten och oavsett vilket håll jag skruvade åt så vart vattnet bara varmare och varmare. Vattnet vart så varmt att hela duschkabinen fylldes med ånga och jag trodde att de skulle skålla mej... Så jag fick hoppa ut ur duschen och sitter i bloggandets stund med schampo fulla håret. Örjan säger att det är varmvatten i kallvattenledningen också, det är något knas med backventilen (?). Hoppas han får till det snart!!

I morron ska vi i väg på IKEA i Sundsvall under dagen och på kvällen har Gabriella bjudit med mej på Supé på Gamla Teatern, hennes pappas kör ska sjunga! Man fick välja mellan fisk, fågel eller vegetariskt. Jag valde.... hör och häppna... fisk!!! =D Har ju inte tyckt om fisk tidigare, men jag har börjat lärt mej och på senaste har jag bara tyckt att det ha varit gott...

Ni får uppdatering i morron, så ni får höra om maten!
//Hanna

Inga kommentarer: