söndag 4 september 2011

Lycka!




Det vart en lång bloggpaus... men det har varit fullt upp hela sommaren. Vi har nämligen köpt hus!! Tapeter och golv är i helt ok skick men det 50-tals tapeter i diverse olika färger. Hallen t.ex. hade, fram tills igår brun vävtapet... Inte riktigt vad vi vill ha. :) Tre rum är färdigrenoverade men vi har en del kvar.

Något av det första vi fixade var ett trädgårdsland! Det låg högst upp på min priolista, haha! Vilken lycka att kunna gå ut och plocka sallad och rädisor och sånt i mitt egna trädgårdsland!

//Hanna

5 kommentarer:

MÅ Gott sa...

Jag håller med - sann glädje! :)

Emma sa...

Vad roligt med hus! Och salladen ;) Kan tänka mig att det är en del att göra men säkert kul också då man får sätta sin egna prägel.

tina sa...

Kul att du är tillbaka! Och grattis till både hus och trädgårdsland! :-D

Anonym sa...

Det var länge sen jag tittade in på din blogg, min bloggpaus har nämligen varit nästan två år :-P Låter himla härligt med hus, det är en dröm för mig!

Glitterfia sa...

Välkommen tillbaka! Gick in här nu bara på en känsla... =)
Grattis till det nya huset.