onsdag 23 september 2009

Vinn en årskonsumtion av STARTs nya Crisp´n crunch.

Frukost är ju, som alla vet vid det här laget, dagens viktigaste måltid! Jag älskar frukost och skulle inte kunna starta dagen utan den. Oftas blir det dock samma sak, frukosten är den måltid vi varierar minst. Start lanserar idag två nya frukostflingor, Crisp´n crunch. I samband med det letar de efter frukostinspiratörer som inspirerar till en bra frukost och jag fick förfrågan om jag ville vara med, självklart ville jag det!





Du har nu chansen att vinna en årskonsumtion av STARTs nya frukostflingor. Här handlar det ju om att hitta frukostinpiratörer så det jag vill att du gör är att ta ett kort på din frukost. Det ska vara ett inspirerande kort som kan locka andra till en bra frukost. Om det är helg eller vardag spelar ingen roll. Förutom frukostkortet så vill jag även veta vad du serverar när du bjuder på frukost, t.ex. om du överraskar sambon med frukost på sängen eller om svärmor sovit över.

Maila in ditt bidrag till mig på hanney__s@hotmail.com. Tävlingsbidragen tas emot t.om. Måndag den 12/10 kl. 20.00.

Kom igen, var med och tävla! Jag ser fram att få lite inspiration till att variera frukosten! =) Har du en blogg blir jag jätteglad om du tipsar om tävlingen!!
//Hanna


Mer info om flingorna hittar ni på http://www.startfrukost.se/.

5 kommentarer:

Carro sa...

Jag har testat START! Choc o´Nut, försvinnande goa ! :)

Åsa sa...

Hm, svårt att vara inspirerande med havregrynsgröt och mjölk...

Sara sa...

Jag såg inte att du hade skrivit förens nu på min blogg. Jag gick dit vid öppning och fyfan! Tror jag dissar Gina några dagar framöver:p Hoppas ni hittade något bland allt folk

Hanna sa...

Carro: Du får vara med och tävla då!!

Åsa: Jo då, det där fixar du!

Sara: Vid öppning? Det var orutinerat. :P

KarinW sa...

Hallå där Hanna!
Jag är bara sämst på att äta frukost men vi har en helgtradition sen några veckor att äta feta croissanter.
Ska se om jag får till nån bild på lördag då.
Vad mysigt ni verkar haft det på fjället.
Kan det vara ripbär du fotat?

Trevlig helg till dig från mig!