lördag 26 september 2009

Frukostbild.

Eftersom jag vill ha in bilder på era frukostar så tänkte jag bjuda på en bild på min lördagsfrukost. Köpte en frukostpåse från Törners i veckan som innehöll müsli, råg- och surdegsbröd, sesamkex och blåbärsmarmelad så det var precis vad det vart till frukost. Mycket gott!!

Igår var jag och Joel och såg Fliickan som leker med elden (se den!) och sedan mötte vi upp brorsan och hans tjej och tog ett par öl. Ikväll ska vi till lit och käka kräftor, bättre sent än aldrig! ;) Har varit lite bloggande i veckan... ska skärpa mig. :) I morron ska vi äta älgfärsbiffar med lingoncoleslaw, kika in då för recept och bild!

Ha en trevlig lördag!
//Hanna

6 kommentarer:

Filibabba sa...

ser ut som en riktigt mysig frukost! =)

Christoffersmat sa...

Hej Hanna

Fin blogg!

MVH

Christoffer

bakmammorna sa...

vilken härlig frukost- lite annorlunda än havregrynsgröten här.. :-)

dennisMat sa...

Nyttigt och gott! En bra kombination!

Helena Ljunggren sa...

en inspirerande frukostbild som påminner mig om att det börjar bli dags för frukost :)

Hoppas att du får en fin vecka!

Hanna sa...

Filibaba: Det var det!!

Christoffersmat: Vad kul att du tycker det!!

Bakmammorna: Jag är en periodare när det kommer till frukost. Müsli eller gröt!

Dennismat: Eller hur!!

Helena: Tack detsamma! =)