måndag 29 november 2010

Parasiter i vattnet.




I fredags gick det ut en varning här i Östersund då man misstänkte att vi hade parasiter i vårt dricksvatten. Allt vatten måste kokas. I dag bekräftades misstankarna... Parasiten finns där. :( Märks tydligt på affärerna, det är slut på flaskvatten överallt och det verkar vara en ökad åtgång på mjölk också. Hoppas att det här går att åtgärda snabbt!!

Fullspäckad helg har det varit. Jag har bland annat hunnit med tjejmiddag på Brunkullan, storhandling, adventspyntning, middag, fest och dop. Nu mera är jag och Joel stolta gudföräldrar till sötaste Eyla.

//Hanna

3 kommentarer:

Emma sa...

Jag tänkte faktiskt på dig när jag läste om det i tidningen. Hoppas det löser sig snabbt för er!

mumsfillibaba sa...

Urk...hoppas ni har klarat er!!

Hanna sa...

Ja, verkligen. Det är inge roligt att koka vatten hela tiden. Vad mycket vatten man använder!!

Jag har klarat mig, än så länge, men inte Joel.